دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام بی احساس

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام بی احساس

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام بی احساس ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام بی احساس

Download New Music By Amin Rostami Called Bi Ehsas
 
 
 

متن دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام بی احساس

عزیزم داره میره تو چشام داره بارون میگیره
یه قطر اشک روی گونه هام نذار این عشق بمیره
دلم دل به تو داده ، آخه درد دلام با تو زیاده
منو جا نذار توی حسرتِ یه دلخوشی ساده
بی احساس تو چی میفهمی از حال من
چی میدونی تو خیال من ، چی گذاشته تو این روزا
بی احساس تو چی میفهمی از حال من
چی میدونی تو خیال من ، چی گذاشته تو این روزا
 
ازت دوری عذابه ، بگو هرچی که میبینم یه خوابه
هنوز نرفتی ولی حال من همین حالام خرابه
یه دنیا غم تو سینم ، مگه میشه که دیگه تو رو نبینم
چشامو دیدی ولی ندیدی چقدر عاشق ترینم
بی احساس تو چی میفهمی از حال من
چی میدونی تو خیال من , چی گذشته تو این روزا
بی احساس تو چی میفهمی از حال من
چی میدونی تو خیال من , چی گذشته تو این روزا
 
 
amin rostami, Amin Rostami new song, bi ehsas, Bi Ehsas Amin Rostami, Bi Ehsas by Amin Rostami, Bi Ehsas download new song by Amin Rostami, download bi ehsas, download news song, smusic, آهنگ جدید, آهنگ جدید امین رستمی, آهنگ جدید ایرانی, اس موزیک, امین رستمی, امین رستمی بی احساس, بی احساس, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید امین رستمی, دانلود آهنگ جدید امین رستمی بی احساس, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ جدید بی احساس, دانلود آهنگ های جدید, دانلود آهنگ های جدید امین رستمی, متن آهنگ بی احساس از امین رستمی
 

دانلود با تلگرام:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی