تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم - حاج مهدی رسولی

تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم - حاج مهدی رسولی

دانلود شور تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم، شب هفتم محرم 98، حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی شور تو این دنیا من تو رو دارم با نوای حاج مهدی رسولی

شب هفتم محرم 98 هیئت ثارالله زنجان

متن نوحه:

تو این دنیا من تو رو دارم

بهت خیلی خیلی بدهکارم

تو این دنیا من تو رو دارم

بهت خیلی خیلی بدهکارم

بذار عالم همه بدونن من دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

نیزه بارونه بدن تو 

رو زمینه بدن تو

خاک صحرا کفن تو

وای غریب مادر

آی غریب مادر

 

تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم - حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی