مداحی خوابتو دیدم با رفیقام جلو در حرم رسیدم محمدحسین حدادیان

مداحی خوابتو دیدم با رفیقام جلو در حرم رسیدم محمدحسین حدادیان

خوابتو دیدم با رفیقام جلو در حرم رسیدم ممنون آقا، گفتم سلام، جواب سلامم شنیدم،محمدحسین حدادیان

 

دانلود مداحی خوابتو دیدم با رفیقام جلو در حرم رسیدم با صدای محمدحسین حدادیان

روز هفتم محرم 95

متن کامل مداحی خوابتو دیدم با رفیقام جلو در حرم رسیدم

خوابتو دیدم با رفیقام جلو در حرم رسیدم
ممنون آقا، گفتم سلام، جواب سلامم شنیدم
سجده واجب داره به زیر پرچم ام المصائب
اسمشو بردم همه بدونن این دیوونه دارب صاحب، ام المصائب
اسمشو بردم همه بفهمن نمک سفرشو خوردن
خودت نگاه کن، پرچم هیئتُ به کربلا آوردن
دل بیقراره، بریم حرم بارون اشکامون بباره
بریم زیارت به یاد اون آقایی که حرم نداره
دست خودم نیست یه دوستی دارم که الان با من حرم نیست
آروم نداره چند دفه زنگ زده میگه دل تو دلم نیست
من نمی تونم رسمش نبود همه برن من جا بمونم
الان کجایی؟ یه عکس بگیر از حرمش بده نشونم
گریه‌ام گرفته، میخوام بهش سلام بدم گریه‌م گرفته
بگو دقیقا الان کجای حرمی، دلم گرفته
صدامو داری هنوز نرفتم تو حرم صدامو داری
میخوایم بگیریم روبرو گنبدش یه عکس یادگاری
هواتو کردم، هوای ضریح با صفاتو کردم
دورت بگردم، کاش بیام به کربلا و برنگردم
سالار زینب، بذار بگم از دل غصه دار زینب
خدا میدونه بازم داره فلک سر آزار زینب
ای یار زینب، سالار زینب
بازم فلک داره سر آزار زینب
تنگ غروبه بالای گودال خواهری سینه میکوبه
لشکریان خیره سر
چند نفر به یک نفر

 

 

کربلایی محمد حسین حدادیان - روز هفتم محرم 95 -خوابتو دیدم، با رفیقام جلو در حرم رسیدم (شور)
 
 
 

مداحی خوابتو دیدم با رفیقام جلو در حرم رسیدم محمدحسین حدادیان را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی