مداحی سید رضا نریمانی برای شهادت امام رضا - کلچین صوتی

مداحی سید رضا نریمانی برای شهادت امام رضا - کلچین صوتی

مداحی سید رضا نریمانی برای شهادت امام رضا ، دانلود آهنگ

 

فهرست کامل مداحی ها و نوحه خوانی های سید رضا نریمانی برای شهادت امام رضا علیه السلام

 

 

 

 

 

متن مداحی ها و نوحه های سید رضا نریمانی برای شهادت امام رضا (ع)

متن مداحی جمع میشه روز شهادت رضا سفره اشک دو ماهه عزا سید رضا نریمانی

جمع میشه روز شهادت رضا
سفره‌ی اشک دو ماهه ی عزا
جمع میشه روز شهادت رضا
نوکریمون قبوله ایشالا که
با محبت و عنایت رضا
 
اگه یکی از ما نبود
بقیه یادش بکنن سال دیگه تو روضه ها
اگه یکی از مانبود
بقیه یادش بکنن تو اربعین کربلا
 
اگه یکی از ما نبود
بقیه جاش بگن حسین حسین حسین نیابتا
اگه یکی از ما نبود
بقیه یادش بکنن تو روضه‌ی امام حسن
 
مادر زهرا 
تو شاهدی که کم نذاشته این نوکرتون
مادر زهرا 
همه‌ی هستیمو من میارم محضرتون
مادر زهرا 
همه‌ی زندگیمو دارم از منبرتون
 
«حسین وای ، حسین وای»
 
من همیشه مشتری اشکتم
بذا تا دنیا ملامتم کنه
همیشه میام در خونت آقا
تا که عشق تو هدایتم کنه
 
چرا خداحافظ بگم
وقتی که من شبای‌جمعه روضه‌خون غمتم
چرا خداحافظ بگم
وقتی که تو شبای سال دخیل‌این‌پرچمتم
 
چرا خداحافظ بگم
من‌که‌همیشه‌آب میبینم‌و به‌تو سلام میدم
چرا خداحافظ بگم
من که تا یک‌عذاب‌میبینم‌و به‌تو سلام میدم
 
نوکر باید 
همیشه نوکری کنه تو شادی و عزا
نوکر باید 
باشه پای رکاب حضرت خون خدا
نوکر باید
یه روزی جون بده آخر تو راه کربلا
 
«حسین وای ، حسین وای»
 
دو ماهه پیرهن سیاه تنم بوده
چه‌جوری در بیارم دل بکنم
نیتی کردم که تا آخر عمر
عزادار اون شه بی‌کفنم
 
مگه میشه یادم بره
آقای مارو تشنه توی کربلا سر بریدن
مگه میشه یادم بره
چه‌جوری از ساقی خیمه ها بال و پر بریدن
 
مگه میشه یادم بره
سر آقای ما رو کربلا به نیزه‌ها زدن
مگه میشه یادم بره
که چطوری به روی بچه‌های مصطفی زدن
 
غارت کردن 
تموم خیمه‌هایی که بودش پر التهاب
غارت کردن 
گهواره رو به پیش چشمای خون رباب
غارت کردن 
خیمه ‌های همه بچه‌های ابوتراب
 
«حسین وای ٬ حسین وای»
 
 

متن مداحی همه دلخوشیه، نوکرای بی سر پناه

همه دلخوشیه، نوکرای بی سر پناه
آقا زندگیم با، تو دیگه میشه روبه راه
با دم یاسلطان، میریزه صدهزار گناه
 
یا سلطان، کبوتر رو بامتم
یا سلطان، یه عمریه غلامتم
یا سلطان، دیوونه‌ی مرامتم
 
مجنون توام و ، مدیون کرمت
جنت منه اون ، ایوونه حرمت
 
«یاسلطان مددی ، یا سلطان مددی»
 
دست خالی ما، پرمیشه تو حریم تو
دوباره پیچیده، تو روضه‌ها نسیم تو
آرزو گداته، بشه آقا مقیم تو
 
یاسلطان، باپای دل قدم زدم
یاسلطان، تا صحن قدست اومدم
یا سلطان،‌ دخیل صحن و گنبدم
 
تو روضه که میام ، بارونیه چشام
از دستای شما ، کربلامو میخوام
 
مجنون توام و ، مدیون کرمت
جنت منه اون ، ایوونه حرمت
 
«یاسلطان مددی ، یا سلطان مددی»
 
ای قرار دلها، آقام علی موسی الرضا
عاقبت بخیره، هرکی نشه از تو جدا
توی اوج سختی، نزار بشم تنها آقا
 
یاسلطان، بیا دمای آخرم
یا سلطان، بیا که من منتظرم
یا سلطان، بیا بگیر زیر سرم
 
محتاجم به تو و ، به لطف خواهرت
این سینه زنیمو ، میبینه مادرت
 
مجنون توام و ، مدیون کرمت
جنت منه اون ، ایوونه حرمت
 
«یاسلطان مددی ، یا سلطان مددی»

 

متن مداحی دو ماه رفت اگر میشود گدا بخرید 

دوماه رفت اگر میشود گدا بخرید 
 نشسته اید دودل اینچنین چرا؟ بخرید
 
 سه روز نه!همه عمر معتکف شده ام  
نمیروم ز در روضه خانه تا بخرید 
 
 گره به زندگی ام میخورد همیشه ولی  
نمیخورم به در بسته گر مرا بخرید 
 
 دل شکسته من را کسی نگاه نکرد 
 بروی دست گرفتم مگر شما بخرید 
 
 خدا کند همه شهر باخبر بشوند 
 خدا کند که مرا با سروصدا بخرید 
 
 غریبه چند شبی بیشتر نمیماند 
 اگر بفکر خریدید آشنا بخرید  
 
هرآنچه‌هم بشود دست‌من به‌سوی شماست 
ردم کنید ازاین آستان و یا بخرید 
 
کرم کنید فقط دیده را ندیده کنید 
و آبروی مرا محضر رضا بخرید 
 
شما که صبح و مسا داغ کربلا دارید
چه خوبتر ز غلامان کربلا بخرید
 

متن مداحی به کرم خانه مشهد برو تا جان یابی

به کرمخانه‌ی مشهد برو تا جان یابی
اذن ره یافتن درگه سلطان یابی
برو ای مور مگر ملک سلیمان یابی
هرچه مد نظر توست خراسان یابی
 
هرچه میخواهی از این درگه شاهانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
 
سالی یک‌بار بدک نیست کبوتر بشوی
برو تا عاشق پرواز مکرر بشوی
دست خالی برو دستِ پرِ از زر بشوی
پادشاهی بکنی سائل این در بشوی
 
روزیِ خود فقط از صاحب این خانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
 
عرض حاجت به شه عاطفه بردن، خوب است
کیسه‌ی زر که گرفتیم نشمردن، خوب است
دل به سلطان کرامات سپردن، خوب است
از مِیِ مِی‌کده‌ی غیر نخوردن، خوب است
 
از کف ساقیِ این مِی‌کده‌ پیمانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
 
مثل درمانده ولی با دو صد امید برو
به حرم طبق روایات به تاکید برو
سوی سلطان برو با مرجع تقلید برو
عوض روز، شبی جانب خورشید برو
 
در طواف حرمش درس ز پروانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
 
عاشقی سر کن و یک‌دفعه از این جاده برو
رفتی این بار حرم، از درِ شهزاده برو
از جگر هو بکش و در طلب باده برو
خویش را بشکن و بی‌غل‌و‌غش ‌و ساده برو
 
حاجت خاص خود نیز عوامانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
 
ضامن آقاست اگر آهوی دشتی بشوی
میلت این است اگر وارد کشتی بشوی
مثل نوحی که ز طوفان بگذشتی بشوی
یا اگر آرزویت هست بهشتی بشوی
 
راه را دور نکن، دورِ حرم خانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
 
ای گدا خواهی اگر شاه حبیبت باشد
وقت بیمار شدن نیز طبیبت باشد
پر از پول دوتا کیسه‌ی جیبت باشد
 
خوب قیچی بزن و خوب به کف شانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
 
درِ این خانه بمان برگِ امانت با او
اَشهَدُ انّیِ پایان و اذانت با او
سهل و آسان شدنِ دادن جانت با او
قطره‌ای اشک ز تو قول ضمانت با او
 
تو فقط گریه کن و روضه‌ی ماهانه بگیر
سالی یک‌بار برو روزی سالانه بگیر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
 

متن مداحی آهو همش رخداده تو ضامن صیادی

یه جوون از آب سقا خونت
جرعه ای خورده و توبه کرده
یکی کوبیده از اون‌ور کشور
تا بیاد دور سرت بگرده
 
من همون کبوتر فراری
که نداره رو بیاد حریمت
داره غبطه میخوره دوباره
به غذا خوردن یاکریمت
 
عاشق حال خوش زائراتم
عاشق گنبد و گلدسته‌هاتم
بعد از این لباس نوکری آقا
عاشق لباسای خادماتم
 
واسه من دونه بریز کفترتم
از همون بچگی دور و برتم
یه حرم برای من هم بنویس
قربون دستت آقا نوکرتم
 
«آهو همش رخداده ، تو ضامن صیادی»
 
ساعت عاشقی روی هشته
دیگه عقل از سر من گذشته
خودم اینجام ولی این دل من
هنوز از صحن تو برنگشته
 
یادمه بچه بودم دم عید
قلکامو خالی کردم آقا
یه لباس نو خریدم و زود
اومدم دورت بگردم آقا
 
بگو یادته روز اولمو
که بابام دستمو تو دست تو داد
گم شدم تو حرم و پیدا شدم
توی اون ورودی باب الجواد
 
الان از اون روزا خیلی میگذره
آقا جون مثل شما تو دنیا نیست
تا منم اسیر خاکا نشدم 
کربلای منو زودتر بنویس
 
«آهو همش رخداده ، تو ضامن صیادی»
 
دنیا مثل تو دیگه ندیده
دلم از غیر تو دست کشیده
هرکسی اومده توی مشهد
صحن بین الحرمین رسیده
 
حرمت پره از کف العباس
قربونت برم خدای احساس
یه کرم کن آقا جون خوبم
کربلای من بند یه امضاس
 
یا رفیق الرفقا اجازه هست
که ازت یه کربلا طلب کنم
دیگه صبر من سر اومده آقا
طلب صبر نکن نمیتونم
 
کار من شده روزا رو شب کنم
چقدر زار بزنم حرم بده
تو قرار بود منو با جمع ببری
تا نمردم به منم حرم بده
 
«آهو همش رخداده ، تو ضامن صیادی»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
 

متن مداحی آبروی دوعالم ، آبروی دوعالم

«آبروی دوعالم ، آبروی دوعالم»
رحمت واسعه‌ات ، دست مرا میگیرد 
نوکرت از در این،خانه رود میمیرد
 
«آبروی دوعالم ، آبروی دوعالم»
 
"نوحو علی الحسین،نوحو علی الغریب"
 
رأس تو میرود ، بالای نیزه‌ها
من زار میزنم ، در پای نیزه‌ها
 
آه ای ستاره‌ی ، دنباله‌دار من
زخمی‌ترین سرِ ، نیزه‌سوار من
 
"نوحو علی الحسین،نوحو علی الحسین "
 
 

متن مداحی یه جوون از آب سقا خونت

یه جوون از آب سقا خونت
جرعه ای خورده و توبه کرده
یکی کوبیده از اون‌ور کشور
تا بیاد دور سرت بگرده
 
من همون کبوتر فراری
که نداره رو بیاد حریمت
داره غبطه میخوره دوباره
به غذا خوردن یاکریمت
 
عاشق حال خوش زائراتم
عاشق گنبد و گلدسته‌هاتم
بعد از این لباس نوکری آقا
عاشق لباسای خادماتم
 
واسه من دونه بریز کفترتم
از همون بچگی دور و برتم
یه حرم برای من هم بنویس
قربون دستت آقا نوکرتم
 
«السلطان یا ابالحسن»
 
دنیا مثل تو دیگه ندیده
دلم از غیر تو دست کشیده
هرکسی اومده توی مشهد
صحن بین الحرمین رسیده
 
حرمت پره از کف العباس
قربونت برم خدای احساس
یه کرم کن آقا جون خوبم
کربلای من بند یه امضاس
 
یا رفیق الرفقا اجازه هست
که ازت یه کربلا طلب کنم
دیگه صبر من سر اومده آقا
طلب صبر نکن نمیتونم
 
کار من شده روزا رو شب کنم
چقدر زار بزنم حرم بده
تو قرار بود منو با جمع ببری
تا نمردم به منم حرم بده
 
«السلطان یا اباالحسن»
 
ساعت عاشقی روی هشته
دیگه عقل از سر من گذشته
خودم اینجام ولی این دل من
هنوز از صحن تو برنگشته
 
یادمه بچه بودم دم عید
قلکامو خالی کردم آقا
یه لباس نو خریدم و زود
اومدم دورت بگردم آقا
 
بگو یادته روز اولمو
که بابام دستمو تو دست تو داد
گم شدم تو حرم و پیدا شدم
توی اون ورودی باب الجواد
 
الان از اون روزا خیلی میگذره
آقا جون مثل شما تو دنیا نیست
تا منم اسیر خاکا نشدم 
کربلای منو زودتر بنویس
 
«السلطان یا ابالحسن»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

متن مداحی زخم جگر که داری مرهم نداری

زخم جگر که داری مرهم نداری
اصلا دل خوش از این عالم نداری
حتی میون خونت همدم نداری
 
رفتی که روضه‌های در رو نبینی
در کوچه قاتل مادر رو نبینی
داغ اسارت خواهر رو نبینی
 
گریونه خواهر از تب و لرزت
فهمید از کبود و سبزت
افتاده از حرکت دیگه نبضت
 
"حسن جانم ، یا معزالمومنین"
 
دست از ولایت تو ساده کشیدن
نقشه برا زمین افتاده کشیدن
از زیر پای تو سجاده کشیدن
 
قاتل رو با تب سرد بخشیده بودی
با این که سوختی از درد بخشیده بودی
هرکس به تو بدی کرد بخشیده بودی
 
تا دنیاست تو کرم زبونزدی
دست رد به سینه‌ای نزدی
تو دلها داری صحن وگنبدی
 
"حسن جانم ، یا معزالمومنین"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

متن مداحی خواب دیدم لباس فرم خادمی تنمه

خواب دیدم لباس فرم خادمی تنمه
خواب دیدم غلام‌سیات حوالی حرمه
خواب دیدم غذای حضرتی مدینه میدن 
نذر اون شاهی که کارش فقط کَرَمه
 
خواب دیدم شهادتش دسته‌ها تو حرمن
منو دست کشیدن از عشق حسن ابداً
خواب دیدم مادرشم درست دَم حرمه 
همه با حضرت زهرا هم‌قدم شده‌ان
 
با تو چقدر قشنگه محشرم 
سایه‌تو بر نداری از سرم 
خودم که جای خود دارم آقا 
کنیز بچه‌هاته مادرم
 
"أللّهُمَّ أرْزُقْنَا حَرَم"
 
از همون بچگی من غلام این دَرِتم 
عشق من به ساحتت یکی دو روزه که نیس
حالا که چشام برا غمت شده خیس خیس
بیا بالا غیرتاً اسم منم بنویس
 
تو قبول کن این کمو از هممون آقا جون 
هرکسی به وسعش آقا خرج روضه رو داد
مادرت فاطمه دستاشو یه‌روز میگیره 
اونکه با خستگی پا روضه‌ی آقا میاد
 
عشق توئه تموم باورم 
سایه‌تو بر نداری از سرم 
خودم که جای خود دارم آقا 
کنیز بچه‌هاته مادرم 
 
با تو چقدر قشنگه محشرم 
سایه‌تو بر نداری از سرم
خودم که جای خود دارم آقا 
کنیز بچه‌هاته مادرم 
 
"أللّهُمَّ أرْزُقْنَا حَرَم"
 
خواب دیدم دست رو سرم کشیده مهربونم
گفت یه چند خطی براش یه روضه‌ای بخونم
روضه‌ای که با دَمِش بند اومده زبونم
زیر گریه زد آقام هِی میگفت جَوونم
 
نشد آخر تو کوچه حسن بشه سپرت
این یه زخم میمونه رو دل عزیز پسرت
تو چه‌حالی میشی وقتی که جلو چشِ تو 
یکی دست بلند کنه رو صورت مادرت
 
روضه‌ی حرف ای جوان ننه
قدم شکسته قدکمان ننه
کابوس هر شبم اینه میگم
اگه میشه یکم بمان ننه
 
"غریب مادر آقام حسن"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

متن مداحی یک عمره به سلطان صبر و کرم می نازیم

یک عمره به سلطان صبر و کرم مینازیم
ایشاالله تو هرشهری ، بیت‌الحسن میسازیم
 
به عشق حسن مست مستم
یک عمره که میگیره دستم
به‌جز این آقا من به هرکس
دل ندادم ، دل نبستم
 
آقایی کار این آقاست
شیدایی کار نوکره
صحن خاکی مجتبی
از جنت دلرباتره
 
«مولانا یا امام حسن»
 
عمریه به اولاد امام حسن دل بستیم
ما عاشق بی تاب شهزاده قاسم هستیم
 
ما به بچه‌هاش دل سپردیم
چقد غم از این سینه بردیم
چقد ما ز غم های آقا
گریه کردیم غصه خوردیم
 
مستم با اولاد حسن
مستم با اصحاب حسین
یک روز با ذکر یاحسن
میریم تا بین الحرمین
 
«مولانا یا امام حسن»
 
 

متن مداحی غریب حسن غریب امام مجتبی

داداش حسن، چقدر باید عذاب ببینم 
دیگه باید، شبا تو رو تو خواب ببینم
امون از این رسم زمونه 
 
داداش حسن، غارت زده منم که دارم 
تن تورو، خودم میون قبر میزارم
ببین دلم برا تو خونه 
 
دارم برات کفن تهیه میکنم
توکه بری به غصه تکیه میکنم
تاجون دارم برا تو گریه میکنم 
وای
 
مدینه شد بازم بلای جون من
اون از غم مادرم اینم از حسن
داداشمو دارم میزارم توکفن 
وای
 
«غریب حسن ، غریب امام مجتبی»
 
داداش حسن، من زینبم به غم اسیرم 
نمردم از غمت ولی میخوام بمیرم
دلم برات داره میلرزه
 
نگو که نیست، حتی یه روزنه امیدی 
پاشو داداش، چراجوابمو نمیدی
چرا تنت کبود و سبزه 
 
خدا خدا شفابده مریضمو
بیانگیر ‌از دل من عزیزمو
نزار که من اشک عزا بریزمو 
وای
 
مدینه شد بازم بلای جون من
اون از غم مادرم اینم از حسن
داداشمو دارم میزارم توکفن 
وای
 
«غریب حسن ، غریب امام مجتبی»
 
داداش حسن، عباسمو تنها میزاری
اگه میشه، منم برات کنم یه کاری
یه کاری دستشون میدادم
 
داداش ببین، چه‌جور منو کردی به زنجیر
نذاشتی که، به دست بگیرم آخه شمشیر
وصیتت اومد به یادم
 
 نشد ولی یه روز به امید خدا
خلاص میشم ، ازاین همه رنج و بلا
منوحسین، قرارمون تو کربلا
وای 
 
«غریب حسن ، غریب امام مجتبی»
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

 

دانلود با تلگرام:

 
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی