کد آهنگ پیشواز احساسی مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز احساسی با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با قابلیت پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول احساسی مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97575

دانلود

هر روزم فقط شده نوشتن از احساسم به عشق تو
همین که از تو دورم همین که عاشقت شدم سنگ صبورم
نمیخوام فکر کنی یکی دگه تو قلبم هست
تو عشق آخرم شدی باور کن تموم زندگیم تویی باورم شدی
احساسی ترین دقیقه های من این لحظست که هستی تو کنار من

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم
احساساتی میشم تورو میبینمت
میترسم همش ازم بگیرنت

 

کد پیشواز همراه اول احساسی ترین دقیقه های من مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97576

دانلود

احساسی ترین دقیقه های من این لحظست که هستی تو کنار من

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم

احساساتی میشم تورو میبینمت

میترسم همش ازم بگیرنت

میمیرم نباشی آخه خیس چشمم

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند باورت شاید نشه که من برات میمیرم

کد آوای انتظار همراه اول: 97577

دانلود

باورت شاید نشه که من برات میمیرم
بگیری عشق و از چشات تو

میدونی چقدر دوست دارم تورو
نزدیکم بمون و از پیشم نرو

باور کن به عشق تو فقط میخونم
احساسی ترین دقیقه های من این لحظست که هستی تو کنار من

احساسم بهت عوض نمیشه عشقم
احساساتی میشم تورو میبینمت

میترسم همش ازم بگیرنت
میمیرم نباشی آخه خیس چشمم

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی