کد پیشواز اگه بارون بباره مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز اگه بارون بباره با صدای مهدی احمدوند منتشر شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن صوت پیشواز

کد پیشواز همراه اول اگه بارون بباره مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 96006

 

چشات اوج آرامشه نباشی قلب من

نفس نمیکشه  صدات برام نوازشه

صدات که میزنم برای خواهشه

برای خواهشه میخوام خواهش کنم ازت

همه حواستو به من بدی فقط

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند اگه بارون بباره یه چندتا دونه

کد آوای انتظار همراه اول: 96007

 

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم

خدا میدونه

چه حال خوبی تو قلبامونه

چقدر میخوامت خدا میدونه

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند میخوام خواهش کنم ازت

کد آوای انتظار همراه اول: 96008

 

میخوام خواهش کنم ازت

همه حواستو به من بدی فقط

میخوام تصدقت بشم

فرهاد تیشتم تصورت بشم

تصورت بشم

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم خدا میدونه

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند چشات نقاشیه خداس

کد آوای انتظار همراه اول: 96009

 

چشات نقاشیه خداس میخواستمت ببین

خدا همینو خواست هوا هوای عاشقاس

زمین از این به بعد بهشت ما دوتاست

بهشت ما دوتاست

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم خدا میدونه

چه حال خوبی تو قلبامونه

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی