کد پیشواز نرو مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز نرو خالی نکن دست منو با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول نرو مهدی احمدوند - تو که نیستی هوا یه جوریه

کد آوای انتظار همراه اول: 29357

 

تو که نیستی هوا یه جوریه انگار خفس بذار ببینمت قول میدم آخرین دفعس
تو که نیستی درارو بستم حبسم با خودم یه چند تا میله کم داره اتاق عین قفس

تو که نیستی شبا جاده تا هرجا که بره به هرجا میرسم هی هی خاطره
تو که رفتی خودت خاطره هاتو عشقتو به هر در زدم این دل نشد از یاد ببره

 

کد پیشواز همراه اول نرو مهدی احمدوند - تو که رفتی من دق کردم

کد آوای انتظار همراه اول: 29358

 

تو که رفتی من دق کردم دو سه شبم هق هق کردم انقده از عشق خوندم که همه رو عاشق کردم
چرا منو ول کردی چرا دل دل کردی چرا دل و احساسو یهویی باطل کردی

اصلا بذار اسممو دیوونه بذار هرکی نمیدونه بدونه که دیگه نمیتونه دل من بدونت
انقدر از دست تو حرص خوردم تنهایی از تو به ارث بردم تو که نیستی چقدر تنگه دل من به جونت
نرو خالی نکن دست منو این منه وابسته نرو بسه دیگه بسه نبودت قلبمو شکسته

کد پیشواز نرو مهدی احمدوند همراه اول - اصلا بذار اسممو دیوونه

کد آوای انتظار همراه اول: 29359

 

تو دلت مهمونم کردی بعدشم پنهونم کردی رفتی تو زندونم کردی گوشه ی این خونه
تو منو مجنونم کردی بعدشم مجبورم کردی که برم و دورم کردی اینجوری نمیمونه

اصلا بذار اسممو دیوونه بذار هرکی نمیدونه بدونه که دیگه نمیتونه دل من بدونت
انقدر از دست تو حرص خوردم تنهایی از تو به ارث بردم تو که نیستی چقدر تنگه دل من به جونت

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نرو - نرو خالی نکن دست منو

کد آوای انتظار همراه اول: 29360

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۴۳۲

دانلود

نرو خالی نکن دست منو این منه وابسته نرو بسه دیگه بسه نبودت قلبمو شکسته

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی