کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز بگو من کجام مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز به بن بست رسیدم بگو من کجام با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز به بن بست رسیدم بگو من کجام مهدی احمدوند همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 52971

 

دارم راه برگشتو گم می کنم / به بن بست رسیدم بگو من کجام

میخوام حس کنم باز نزدیکمی / بگو از کدوم جاده سمتت بیام

من این روزا حالو روزم بده / به هر کی که شد غیرتو رو زدم

فقط از یه دنیا تو موندی برام / مبادا تو هم رو بگیری ازم

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند باید راهی سمت تو پیدا کنم

کد آوای انتظار همراه اول: 52972

 

باید راهی سمت تو پیدا کنم / که این تنها راه نجات منه

میترسم یه روزی به سمتت بیام / که پلهای پشت سرم بشکنه

میدونم میتونم که پیدات کنم / میدونم دل من به این دل خوشه

من هر جای دنیا برم باز هم / یه حسی منو سمت تو میکشه

دارم راه برگشتو گم می کنم / به بن بست رسیدم بگو من کجام

میخوام حس کنم باز نزدیکمی / بگو از کدوم جاده سمتت بیام

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند دارم راه برگشت گم میکنم

کد آوای انتظار همراه اول: 52973

 

دارم راه برگشتو گم می کنم / به بن بست رسیدم بگو من کجام

میخوام حس کنم باز نزدیکمی / بگو از کدوم جاده سمتت بیام

من این روزا حالو روزم بده / به هر کی که شد غیرتو رو زدم

فقطاز یه دنیا تو موندی برام / مبادا تو هم رو بگیری ازم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی