کد آهنگ پیشواز آره آره مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آره آره دیگه ما من شدی با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهــای همراه اول با پخش آنلاین و متن اهنگ

کد پیشواز همراه اول آره آره دیگه مال من شدی مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97563

 

آره آره دیگه مالِ من شدی! 
آره آره دیدی عاشقم شدی
آره آره دل تا آخرین نفس بیقراره؛ واسه تو همین و بس! 
آره آره… از کنارِ من نری 
توی شهر قصه هام و تو پری…! 
آره آره…قلب من برای تو 
آره آره… دیگه عشقِ آخری! 
آره آره… حاله خوبیه که دارمت 

رو دو تا چشمم میذارمت! 
تو قصه ها تو شهر عشق؛ تو هر جا باشم میارمت 
حال خوبیه عشقم کنارمه
تمومِ چیزی که دارمه! 
تو عشق پنهون واژه هام میگم؛ دوست دارم تنها کارمه! 

 

کد پیشواز همراه اول آره آره حاله خوبیه که دارمت مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97564

 

آره آره حاله خوبیه که دارمت 
رو دو تا چشمم میذارمت! 
تو قصه ها تو شهر عشق؛ تو هر جا باشم میارمت 

حال خوبیه عشقم کنارمه
تمومِ چیزی که دارمه! 
تو عشق پنهون واژه هام میگم؛ دوست دارم تنها کارمه!

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند آره آره خیلی خوبه بودنت

کد آوای انتظار همراه اول: 97565

 

آره آره خیلی خوبه بودنت 
دیدی آخر، تو زندگیم کشوندمت؟! 

آره آره… دیگه مال من شدی… 
آره آره به هیچ کسی نمیدمت! 
آره آره… خوبه تو کنارمی… 
بیقرارم؛ وقتی بی قرارمی! 
آره آره… خیلی خوبه دارمت 
عاشقم باش؛ بگو که تنها یارمی 

آره آره… حاله خوبیه که دارمت 
رو دو تا چشمم میذارمت! 
تو قصه ها تو شهر عشق؛ تو هر جا باشم میارمت 
حال خوبیه عشقم کنارمه… 
تمومِ چیزی که دارمه! 
تو عشق پنهون واژه هام میگم؛ دوست دارم تنها کارمه!

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی