کد آهنگ پیشواز مذهبی

کد پیشواز بغض مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ حسرت دیدن گنبد طلا حرمت با صدای مهدی احمدوند برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن اهنگ

آهنگ پیشواز همراه اول امام رضا با صدای مهدی احمدوند با قابلیت پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز همراه اول بغض مهدی احمدوند - حسرت دیدن گنبد طلا حرمت

کد آوای انتظار همراه اول: 52976

 

حسرت دیدن گنبد طلا حرمت

داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه

اونقدر از تو دور شدم که این روزا حس میکنم

غم غربت یه دنیا روی شونه ی منه

اونقدر از تو دور شدم که این روزا حس میکنم

همه ی جهان فقط قد یه زندونه برام

من که عمریه هواییه یه بار دیدنتم

بگو پس کی نوبت من میشه پابوست بیام

 

کد پیشواز همراه اول بغض مهدی احمدوند - میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه

کد آوای انتظار همراه اول: 52977

 

میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه

هرکی از غربت این زمونه خستس حرمه

هر کی از دنیا بریده این روزا سمت توئه

هرکی هرچی که دره به روش بستس حرمه

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی