کد پیشواز هوای پاییز مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز هوای پاییز با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن اهنگ

کد پیشواز همراه اول هوای پاییز مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97582

 

هوای پاییز اومده به خونمون با رفتنت
من گریه میکنم شاید اشکایه من گرفتنت

هوایه بارونه دلم انگاری نزدیکه توام
تو بدترین شرایط هم فکر رسیدن به توام

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند همیشه تو فکر توام همیشه تو خاطرمی

کد آوای انتظار همراه اول: 97583

 

همیشه تو فکر توام همیشه تو خاطرمی
میونه خاطراته من قشنگترین خاطره امی

تا بودی لحظه هایه بد میونه لحظه هام نبود
پاییز تو رو ازم گرفت
از من گرفت تو رو چه زود

کد پیشواز همراه اول به شیشه بارون میزنه مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97584

 

به شیشه بارون میزنه شبیه اشکایه منه
هوایه پاییز واسه من هوایه تنها بودنه

هوایه بارونی ازش خاطره داریم هردومون
به یادتم هر جا برم هر جا میری یادم بمون

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی