کد آهنگ پیشواز بیا بیا مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ بیا بیا با صدای مهدی احمدوند برای سرویس آوای انتظار همراه اول با قابلیت پخش آنلاین و متن آهنگ پیشواز

کد پیشواز همراه اول با من بیا دختر شاه پریا مهدی احمدوند

کد همراه اول: 89674

دانلود

با من بیا دختر شاه پریا

از من دور نشیا به کسی نزدیک نشیا

تازگیا یه کمی مشکوکیا

میگم بت کجا میری میگی همین نزدیکیا

بیا بیا تو فکر منی یا توو فکر یکی دیگه

بگو توو فکر کیا

بیا بیا بیا نری با کسیا

من عاشق تو شدم قول بده عاشقم باشیا

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با من بیا دستمو بگیریا

کد همراه اول: 89675

دانلود

با من بیا دستمو بگیریا

همه با من ببیننت رقیبا بشن روسیاه

بیا بیا بی من جایی نریا

من تو رو دوست دارم منو دوست داشته باشیا

بیا بیا تو فکر منی یا توو فکر یکی دیگه

بگو توو فکر کیا

بیا بیا بیا نری با کسیا

من عاشق تو شدم قول بده عاشقم باشیا

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی