کد پیشواز دوباره گرشا رضایی برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دوباره دلم هوای تو رو داره با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن پیشواز  

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دوباره دلم واسه تو بیقراره

کد آوای انتظار همراه اول: 85430

 

 

دوباره دلم واسه تو بیقراره

طاقت دوریت رو نداره بی تو میمیرم

با چشمات یه کاری کردی که همیشه

کسی واسه من تو نمیشه بی تو میمیرم

دوباره دلم هوای تورو داره

میشنه پات کم نمیاره بی تو میمیرم

هزاره شمارش صدای قلبم

دارم دیوونه میشم کم کم بی تو میمیرم

دوباره نزدیک ساعت قراره

دل لحظه هارو میشماره تا ببینمت

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی