کد پیشواز دروغه مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آره آره اینا دروغه با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز دروغه مهدی احمدوند همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 22100

دانلود

تو تو رودرواسی قول دادی پشتم واستی تو منو نمیخواستی این یعنی اهانت

من به تو دل بستم چشم رو رفیقام بستم چی دادی آخر دستم این بارم خیانت

آره آره اینا دروغه دروغه دست کی تو موته حق من این نبود جوابش چرا سکوته

دروغه عشقت دروغه دستت دیگه رو شد رفتنت از قلبم از امشب شروع شد

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند آره آره اینا دروغه دروغه

کد آوای انتظار همراه اول: 22101

دانلود

آره آره اینا دروغه دروغه دست کی تو موته حق من این نبود جوابش چرا سکوته

دروغه عشقت دروغه دستت دیگه رو شد رفتنت از قلبم از امشب شروع شد

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند میرسه آمارش قهره با من آرامش

کد آوای انتظار همراه اول: 22102

دانلود

میرسه آمارش قهره با من آرامش از شبی که آرایش کردی برا اون

تو یهو دل کندی اصلا با خودت چند چندی آرزوی خوشبختی دارم برتون

آره آره اینا دروغه دروغه دست کی تو موته حق من این نبود جوابش چرا سکوته

دروغه عشقت دروغه دستت دیگه رو شد رفتنت از قلبم از امشب شروع شد

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی