کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز گرشا رضایی نرو نرو همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ پیشواز 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو

کد آوای انتظار همراه اول: 28933

 

 من از هوای بی تو بیزارم به بودنت یه عمره بیمارم

بالاتر از جونم عزیز من دوست دارم دوست دارم

بدون تو میدونی میمیرم من به هوای تو گرفتارم

تمومه دنیای من این حرفه دوست دارم دوست دارم

نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو

نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو

 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی نذار دلم بمیره بشکنه بسوزه باهات

کد آوای انتظار همراه اول: 28934

 

نذار دلم بمیره بشکنه بسوزه باهات

نذار که غم بیاد دوباره باز بشینه جات

بشه واسم دلیل گریه یاد خنده هات یاد خنده هات خنده هات

نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو

نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو

بمون بمون به حرمت روزای رفتمون نذار بیوفتم از نفس بمون

 منو نذار تو این قفس بمون نرو نرو

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی