کد پیشواز کم آوردم مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز کم آوردم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار سیمکارتهای همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول کم آوردم مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 96014

 

چرا حرف نمیزنی چی تو سرته نمیدونم چی خبره تو دلت میگی چه میدونم
من که پیر شدم به لبم رسیده جونم کم آوردم به خدا دیگه نمیتونم

برو برو اکیم برو میسوزونه حالم دل سنگ و آجرو
تو این رابطه من نفر سومم بذار بفهمن همه ی مردمم
کم آوردم دیگه کم آوردم

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم

کد آوای انتظار همراه اول: 96015

 

کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم
بسه دیگه خستم از بس ادای عاشقارو در آوردم

بیخیالش بیخیال این عشق بیخیال عشق تو که مال من بود
برو اما اگه حالت بده بد شد بدون آه من بود

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند دلم از عشق زده شد

کد آوای انتظار همراه اول: 96016

 

دلم از عشق زده شد تهشم بده شد تهش خواستی نباشم
میگی نداری حس و حال باشه بیخیال من دیدم از این بد تراشم

انقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم آخه این کارا تا کی
انقدر غر زدی آخرش منم دور زدی دلمم طفلی آخی

انقد از من بدی میگی که به من حق ندی باشه حق با تو باشه
چقد به من دق دادی جواب بی منطق دادی وایسا آخراشه
حرفای من آخراشه

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند بیخیال این عشق

کد آوای انتظار همراه اول: 96017

 

انقد از من بدی میگی که به من حق ندی باشه حق با تو باشه
چقد به من دق دادی جواب بی منطق دادی وایسا آخراشه
حرفای من آخراشه

کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم
بسه دیگه خستم از بس ادای عاشقارو در آوردم

بیخیالش بیخیال این عشق بیخیال عشق تو که مال من بود
برو اما اگه حالت بده بد شد بدون آه من بود

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی