کد پیشواز جنون مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز جنون با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با امکان پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول جنون مهدی احمدوند - من به دل دیوونم یاد دادم نترسه از تنهایی

کد آوای انتظار همراه اول: 12631

 

من به دل دیوونم یاد دادم نترسه از تنهایی
من سی سال تنها بودم منو نترسون از تنهایی

تو منو دوسم نداشتی آخر یه شب منو تنهام گذاشتی
تو ناز کردی من منت کشیدم برای آشتی

من که جز تو کسیو ندارم ولی چرا تورم ندارم
چرا تورم ندارم چرا تورم ندارم  ...

 

کد پیشواز همراه اول جنون مهدی احمدوند - تو منو دوسم نداشتی

کد آوای انتظار همراه اول: 12632

 

تو منو دوسم نداشتی آخر یه شب منو تنهام گذاشتی
تو ناز کردی من منت کشیدم برای آشتی

من که جز تو کسیو ندارم ولی چرا تورم ندارم
چرا تورم ندارم چرا تورم ندارم ...

چه کاری با من نبودنت کرد چی مونده از تو به جز یه سردرد
تو کردی بهم پشت ببین دلم رو زد کشت
غم تو بسه برام برای هفت پشت ...

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جنون - من وانمود کردم دردم نیومد

کد آوای انتظار همراه اول: 12633

 

من وانمود کردم دردم نیومد اما درد پیرم کرد
به چشماش چند روز خیرم کرد بعد رفت تحقیرم کرد

تو منو دوسم نداشتی آخر یه شب منو تنهام گذاشتی
تو ناز کردی من منت کشیدم برای آشتی

من که جز تو کسیو ندارم ولی چرا تورم ندارم
چرا تورم ندارم چرا تورم ندارم ...

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی