کد پیشواز درد مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز عشق درده با صدای مهدی احمدوند منتشر شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با امکان پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول درد مهدی احمدوند عشق درده خیلیارو دیوونه کرده

کد آوای انتظار همراه اول: 95592

 

عشق درده خیلیارو دیوونه کرده وقتی اسیرت کنه روزای خوشت برنمیگرده

همیشه معشوق شاهه عاشق مث برده همیشه عاشق قبلشو یه جایی گم کرده

افتادم به پای اونکه نمیخوادم وقتی همه دنیا تو و رویات شه یه آدم

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند چند تا خط حرف دارم باهات

کد آوای انتظار همراه اول: 95593

 

چند تا خط حرف دارم باهاتو چندتا خط درد و دل از وقتی تنها کردی منو تو خیابونو ول
یکیو ترجیح دادی به من غرور من شکست وای تو چه درسی دادی به من عشق بدترین تجربس

آزارم میده دلی که از آدما ترسیده اعتمادش رو داره به آدمنا از دست میده
ای وای چه روزگاری برام ساختن ای وای افتادم که رو دور باختن

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند ای داد کشت غم دوری منو

کد آوای انتظار همراه اول: 95594

 

ای داد کشت غم دوری منو از حالم چی برات بگمو

ای داد از غم بی خبری وای از تو دیگه نیست اثری

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی