کد پیشواز دو تا چتر مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آهنگ دوتا چتر با صدای مهدی احمدوند برای سرویس آوای انتظار همراه اول با قابلیت پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز همراه اول دوتا چتر مهدی احمدوند - یه چتر بسه برای هردوتامون

کد آوای انتظار همراه اول: 89657

دانلود

یه چتر بسه برای هردوتامون دوتا چتر بینمون فاصله انداخت

دل من نمیخواد برگرده خونه که حتی باهمین فاصله هم ساخت

یه چتر بسه برای هردوتامون تموم عاشقا اینجوری هستن

ولی معشوقا همه همینن همشون معتقد به دوری هستن

دوتا چتر واسه ما یعنی جدایی دوتا چتر واسه ما یعنی تمومه

همین نقطه توی همین خیابون اون آینده ی سختم پیش رومه پیش رومه

 

کد پیشواز همراه اول دو تا چتر واسه ما یعنی جدایی مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 89658

دانلود

من این روزا یکم بارون از ابرا

برای بعدنامون قرض کردم

تو میگی بعدنا جداییم از هم

ولی من با تو اونو فرض کردم

با هر خداحافظی کردنت هر بار

یه چند روز زندگیم تعطیل میشه

وجودم با زمستون خو گرفته

دو تا چتر واسه ما یعنی جدایی

دو تا چتر واسه ما یعنی تمومه

همین نقطه توی همین خیابون

اون آینده سختم پیش رومه

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی