کد پیشواز خاطره مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ خاطره با صدای مهدی احمدوند برای سرویس آوای انتظار همراه اول با قابلیت پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز همراه اول اینو واسه تو خوندم واسه خاطره سازی مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 89670

دانلود

اینو واسه تو خوندم واسه خاطره سازی
حس دلم بهت عشقه نه بازی

چرا دور میشی از من چرا قهره بام چشمات
حس دلم رو کشتی با اخمات

منو کشتی با اخمات دلو بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت

دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
تو ای راه دل من اگه کج نشه راهت

 

کد پیشواز همراه اول خاطره مهدی احمدوند اگه عشق تو باشم اگه باشی کنارم

کد آوای انتظار همراه اول: 89671

دانلود

اگه عشق تو باشم اگه باشی کنارم
آرزویی تو دنیا دیگه ندارم ندارم

میخوام عشق تو باشم مال من بشه چشمات
اگه عاشق من شی اگه یکم کم بشه اخمات

منو کشتی با اخمات دلو بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت

دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
تو ای راه دل من اگه کج نشه راهت

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی