کد پیشواز چشمای جادویی مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز چشای جادویی با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای همراه اولی با قابلیت پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز همراه اول چشمای جادویی مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97572

دانلود

همه چی مثله یه قصه شروع شد دست دلم جلو چشم تو روو شد
حاله چشایه تو خوب بود از اول اومدی حاله منم زیرو رو شد

عاشقتم با یه قلب شکسته عاشقتم ولی خسته ی خسته
من همونم که تو عالمو آدم دلشو جز تو به هیشکی نبسته

تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت

تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه

کد آوای انتظار همراه اول: 97573

دانلود

تو مث قصه ی ماهی و دریا تو مثه بغض تو سینه ی ابرا
تو مث روزایه بارونی خوبی با تو عوض شده معنیه دنیا

تو مثه ساحله خیس شمالی مثه یه لحظه ی عالیه عالی
تو مثه واقعی بودن رویا تو مثه آرزو اما محالی

تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت

تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند تو رو میخوامت

کد آوای انتظار همراه اول: 97574

دانلود

تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت

تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی