مداحی استودیویی

مداحی کم زنده ام با همین غم زنده ام علی پورکاوه

مداحی استودیوییکم زنده ام با همین غم زنده ام با صدای کربلایی علی پورکاوه

نماهنگ ویژه پیاده روی اربعین حسینی محرم 1402 هیئت الشهدا کرج

 

 

 

متن کامل مداحی کم زنده ام با همین غم زنده ام

اگه رومو نزنی زمین میام
مگه من چند دفعه اربعین میام

بذاره اگه امام رضا میام
مگه من چند دفعه کربلا میام

کم زنده ام با همین غم زنده ام
مگه من چند تا محرم زنده ام

غم دارم یه حرم کم دارم
از همون بچگیام عشق محرم دارم

میرسم با این حواله کربلا
جای دختر سه ساله کربلا

بدرقه ام گریه های مادرمه
شاید این زیارت آخرمه

با یاد رباب توی مشایه
نمیرم یه لحظه زیر سایه

با روضه توی صحرا میرم
پا به پا مهدی زهرا میرم

کم زنده ام با همین غم زنده ام
مگه من چند تا محرم زنده ام

غم دارم یه حرم کم دارم
از همون بچگیام عشق محرم دارم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی