مداحی استودیویی

مداحی استودیویی آه از دوری هر شب هستم حرم تو کربلایی حسین طاهری

مداحی استودیویی آه از دوری هر شب هستم حرم تو کربلایی حسین طاهری

دانلود صوتی نوحه استودیویی و زیبای آه از دوری با صدای کربلایی حسین طاهری

 

دانلود صوتی مداحی استودیویی کربلایی حسین طاهری - آه از دوری هر شب هستم حرم تو

متن نوحه:

آه از دوری هر شب هستم حرم تو

ولی می بینم که دوباره خوابم انگار

وای از تکرار

من میترسم بمیرم نبینم حرم تو رو

از این غم میمیرم بی تو ارباب

خواب میدیدم که کنار ضریح تو اشکای نم نم بارون میشه

من تو رویا میدیدم که دلم توی صحن تو آقا مهمون میشه

خواب می‌دیدم من و اشک و حرم تا سحر میمونیم تنهای تنها

من می گفتم همه درد و دلامو کنار ضریحت با تو آقا

اقام آقام آقام آقام

وای دوسِت دارم دوسِت دارم

کاری کردی تو با این دل خسته که تا نفسی هست

از داغ تو خون میبارم 

تو رویاها می بینم که میام و روی قدمای تو اقا جان سر میذارم

من دلتنگم برای نیمه شبای حرم دم ایوون باز بیتابم

هر شب آقا به امید زیارت تو توی رویاهام میخوابم

من دلتنگم شب و روزمو فکر حرم میدونی پر کرده آقا

کاری کن تا دل عاشق و خسته من حرمت برگرده آقا

آقام آقام آقام آقام آقام

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی