مداحی شور آقا ببین چشم ترم کربلایی حسین طاهری + متن مداحی

مداحی شور آقا ببین چشم ترم کربلایی حسین طاهری + متن مداحی

دانلود مداحی شور آقا ببین چشم ترم، بکش دستی سرم، که فکر و ذکر من، شده حرم، اربابم به تو من مدیونم، اربابم نوکر این خونه ام، اربابم نکنی بیرونم

دانلود فیلم:

 

مداحی شور کربلایی حسین طاهری - آقا ببین چشم ترم

متن مداحی:
 
آقا ببین چشم ترم
 
بکش دستی سرم
 
که فکر و ذکر من
 
شده حرم
 
اربابم به تو من مدیونم
 
اربابم نوکر این خونه ام
 
اربابم نکنی بیرونم
 
خدا رو صد مرتبه شکر،یه عمر سینه زنمُ
 
مدیون مادر پدرم،حسین حسین گفتنمُ
 
ارباب ارباب، حسین یابن الزهرا
 
آقا می دونی که می خواد
 
تو رو این دل زیاد
 
نمیشه کربلات
 
به خواب من نیآد
 
اربابم من به پات افتادم
 
اربابم جوونیم و دادم
 
اربابم نبری از یادم
 
سلام می دم به کربلا،عرض ارادت منه
 
اشکای من ذخیره ی،قبر و قیامت منه
 
ارباب ارباب ،حسین یابن الزهرا
 
آقا تو خوبی من بدم
 
به تو باز رو زدم
 
ببین با قسم ِ
 
اباالفضل اومدم
 
اربابم زندگی و غم هاش
 
اربابم تو کنار ِ من باش
 
اربابم بی کفن شم ای کاش
 
هر عشقی رو غیر خودت، از دل عاشقا بگیر
 
تو رو به جون مادرت، جونم و کربلا بگیر
 
ارباب ارباب ،حسین یابن الزهرا
 
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی