کربلایی محمدحسین حدادیان نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

کربلایی محمدحسین حدادیان نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

دانلود مداحی شور قافله سالار من کجایی ای دوای دردم، پی تو هر کجا می گردم، متن کامل شعر مداحی

 

کربلایی محمد حسین حدادیان - روز دهم محرم 95 -قافله سالار من کجایی ای دوای دردم(شور)

 
متن کامل نوحه قافله سالار من
قافله سالار من کجایی ای دوای دردم
پی تو هر کجا می گردم
تو رو تو قتلگاه گم کردم
ای بدن صد پاره رو خاک داغ این صحرایی
چرا مقطع الاعضایی
بگو کجا برم تنهایی
 
وای از من عاشورا
زمین و آسمون غمگینه
یه خواهری داره میمیره
یکی نشسته روی سینه
وای من از عاشورا
باید بمیره از غم دنیا
تو قتلگاه به پیش صحرا
دوازده نفر واست واویلا
رفتی و موندم تنها
بگو چیکار کنم با این دل
به حرمله می‌گفتم برگرد
نزن تو صورتم ای نامرد
نامحرما دور منو
ناموستو میزدنو
یکی بکیره جلوی حرمله بددهن
وای حرمله میخنده سنان می‌خنده
سر عباس به پهلو به نی می‌بنده
من اومدم عباس
قتلگا جا نیست
به روی سینه مه جای پا نیست
سینه و چکمه
نفساش تنده
میبره اما خنجرش کنده
برادرم بیا حرم که خیمه‌ها سوزد برابرم
نفس بزن سردار بی سرم
که از نفس افتاده مادرم
الشمر و جان و تو
نفس مادرش گرفت
سر را برید و تو کعبه‌ای تو قبله‌ای
روح نمازی حسین
 
 
حسین وای وای وای وای وای
پناه حرم هنوز یادم نرفته لحظه ی رفتنت
بمیره خواهرت چقدر غریب کشتنت
یه جای سالمم نمونده روی تنت
حسین وای وای وای وای وای

• زمان : 04:53 

مداحی حاج سعید و کربلایی محمدحسین حدادیان - روز دهم محرم 1395 - مهدیه امام حسن (علیه السلام)
 
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی