مداحی شور دلم برا حرمت پر میزنه سینه برا دلبر میزنه محمود کریمی

مداحی شور دلم برا حرمت پر میزنه سینه برا دلبر میزنه محمود کریمی

دانلود مداحی شور دلم برا حرمت پر میزنه سینه برا دلبر میزنه حاج محمود کریمی شب اول محرم 97

دانلود نوحه دلم برا حرمت پر میزنه

مداحی شور محمود کریمی شب اول محرم سال 1397

متن نوحه دلم برا حرمت پر میزنه سینه برا دلبر میزنه

واسم نگاهت نفسه / نفس بدون تو بسه 

بذار بیام کرب و بلا / که بی تو دنیا قفسه

چشام تا کم میاره / برات بارون می‌باره

دلم آروم نداره / دلم برا حرمت پر میزنه

برا حرمت پر میزنه / سینه برا تو دلبر میزنه

واسم نگاهت نفسه / نفس بدون تو بسه

بذار بیام کرب و بلا / که بی تو دنیا قفسه

چشام تا کم میاره / برات بارون داره

دلم آروم نداره / دلم برا حرمت پر میزنه

برا حرمت پر میزنه / سینه برا تو دلبر میزنه

چشام که کم میاره / برات بارون میباره

زمون مستی منه / لباس مشکیم کفنه

توی این حسینه / خدا برات سینه زده

چه بیقراره واست در انتظاره / دلم آروم نداره آخ دلم آروم نداره

دلم که به سیم آخر میزنه - برات حرمت پر میزنه

وای این شبا واسه تو هق هق می‌کنم - به پای غمت دق می‌کنم

لباس سیامو بیارین - همون که بی بی میدوزه

واسم نگاهت نفسه
نفس بدون تو بسه
 
بذار بیام کرب و بلا
که بی تو دنیا قفسه
 
چشام تا کم میاره
برات بارون می‌باره
 
دلم آروم نداره
دلم برا حرمت پر میزنه
 
برا حرمت پر میزنه
سینه برای تو دلبر میزنه
 
برا حرمت پر میزنه
زمون مستی منه
 
لباس مشکیم کفنه
تو این حسینیه بده
 
خدا برات سینه زده
دلم چه بیقراره
 
واست در انتظاره
دلم آروم نداره
 
آخ آروم نداره
دلم که به سیم آخر میزنه
 
برا حرمت پر میزنه
یه دیوونه دوباره در میزنه
 
برا حرمت پر میزنه
دلم برا حرمت پر میزنه
 
سینه برای تو دلبر میزنه
برا حرمت پر میزنه
 
دلی که بی خونه میشه
اسیر صابخونه میشه
 
برای شیش گوشه تو
دوباره دیوونه میشه
 
هوا پر از غباره
زمین چه بی بهاره
 
دلم آروم نداره آخ آروم نداره
شبا برای تو هق هق می‌کنم
 
به پای غمت دق می‌کنم
خاک عزای تو بر سر می‌کنم
 
دلم برا حرمت پر میزنه
اونی که بی تو نسوزه
 
میون آتیش می‌سوزه
لباس سیامو بیارین
 
همون که بی بی میدوزه
آقا هوامو داره
 
براش همیشه زاره
دلم آروم نداره
 
منم کوچه نشین عشق حسین
دیوونه بین الحرمین
 
دلم برا تو پر میزنه برا حرمت پر می‌زنه
سینه برای تو دلبر میزنه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی