مداحی آهم دادی، پناهم دادی سید رضا نریمانی

مداحی آهم دادی، پناهم دادی سید رضا نریمانی

دانلود مداحی آنقدر ناله زدم تا که پناهم دادی بی رمق بودم و تو قدرت آهم دادی

 آنقدر ناله زدم تا که پناهم دادی | مناجات | کربلایی سید رضا نریمانی | اجرا شده در شب چهارم محرم 1395 | مسجد محمدیه | هیئت فدائیان حسین علیه السلام

 
لینک دانلود
 

متن روضه

آنقدر ناله زدم تا که پناهم دادی
بی رمق بودم و تو قدرت آهم دادی
کور بودم که مرا روضه تان داد شفا
با همین اشک چه نوری به نگاهم دادی
همه جا رفتم و خوردم به در بسته حسین
فقط آخر که رسیدم به تو راهم دادی
خیر دنیای منی آخرتم هم با توست
به همه خیر رساندی و به ما هم دادی
من زمین خورده ام اما تو بلندم کردی
روی خوش باز به این روی سیاهم دادی
آنقدر پیش خدا دست تو باز است حسین
لب اگر باز کنم هر چه بخواهم دادی
***********************************

کانال کربلایی سید رضا نریمانی

👇👇👇
@seyedrezanarimani
 

کانال متن اشعار مداحی های کربلایی سید رضا نریمانی

👇👇👇
@narimani_matn

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی