مداحی استودیویی

مداحی دنیا هنوز به ما یه اربعین بدهکاره حسین حرم پیام کیانی

مداحی استودیویی زیبای دنیا هنوز به ما یه اربعین بدهکاره حسین با صدای کربلایی پیام کیانی ویژه جاماندگان از پیاده روی اربعین

نماهنگ حال و هوای حرم پیام کیانی - پیاده روی اربعین

 

متن نوحه دنیا هنوز به ما یه اربعین بدهکاره حسین

کم کم داره یادم میره حال و هوای حرمو
پس کوچه های خلوت و نیمه شبای حرمو

دیگه داره میره یادم بوی سیبو
شیش گوشه آقای غریبو

اصلا خبر داری که از دوری دارم دق می کنم
هر شب با عکس کربلا یه گوشه هق هق می کنم

آخه دوری دل ما رو می سوزونه
داغ اربعین رو دلامونه

خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم حسین جانم …

وقتی تو باشی مطمئنم حالم آشوب نمیشه
جایی به غیر از کربلا حال دلم خوب نمیشه

آخه آغوش تو واسه همه بازه
چشمات همه دنیامو میسازه

دنیا هنوز به ما یه اربعین بدهکاره حسین

ای عهده دار نوکر بیچاره حسین

تو که دوریت واسه قلبم خود درده

یادت منو باز دیوونه کرده

خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم حسین جانم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی