مداحی استودیویی

مداحی استودیویی من دلم تنگ شده برات علی اکبر حائری

نماهنگ مداحی استودیویی خوب دلم تنگ شده برات با صدای علی اکبر حائری ویژه پیاده روی اربعین 1402

نماهنگ من دلم تنگ شده برات علی اکبر حائری

 

 

متن نوحه من دلم تنگ شده برات

خوب دلم تنگ شده برات

علم بزنید به جای منم تو کربلا قدم بزنید

نبودم اگه چفیمو گوشه گوشه حرم بزنید

علم بزنید

بگید به آقام نشد ببینم ضریحشو نشد که بیام

نشد که بشه میون حرم جای من ببید یه سلام

بگید به آقام

من دلم تنگ شده برات

به هر کی میگم میگه

بگو به آقا

خوب دلم تنگ شده برات

منم نگاه کن از دور

قربون چشمات

میشه قسمتم یا نه

اربعین دعوتم یا نه

علم بزنید کنار مزارم عکسی از حرم بزنید

شکسته دلم روی لحدم یه بیت محتشم بزنید

علم بزنید

صدا بزنید بالا سر من دم از امام رضا بزنید

به نیت من یه سقاخونه تو راه کربلا بزنید

صدا بزنید

گریه کردم محل بزار

بی تو گرفتار میشم

ای آبرودار

خوب به من هم محل بزار

کیو به جز تو دارم سیدالاحرار

من دلم تنگ شده برات

به هر کی میگم میگه

بگو به آقا

خوب دلم تنگ شده برات

منم نگاه کن از دور

قربون چشمات

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی