کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز حال من مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز حال من با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار سیمکارتهای همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز حال من مهدی احمدوند - یادمه یه روز یکی بود

کد آوای انتظار همراه اول: 66175

دانلود

 

یادمه یه روز یکی بود عاشق نگاش شدم من

همیشه تو خواب تو رویا میدیدم کنارشم من

یادمه نگاه میکردم دست و پامو گم میکردم

همیشه به خاطرش پشت به همه مردم میکردم

نه کسی واسه حال من دلسوزوند نه

نه واسه کسی حالم مهم نبود نه

نه کسی دل منو خواست که نمونه

بودو نبودم اصا مهم نبود

یادمه رو برگردوندو از اینجا دور شد

اینقد گریه تا چشمام کور شد

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی