مداحی استودیویی

مداحی منو ببخش اگه کم اسمتو بردم با نوای سید مجید بنی فاطمه

مداحی منو ببخش اگه کم اسمتو بردم با نوای سید مجید بنی فاطمه با تنظیم دیجیتال

منو ببخش اگه کم اسمتو بردم
اگه کم غصت رو خوردم تا الان برات نمردم

 

متن نوحه منو ببخش اگه کم اسمتو بردم

منو ببخش اگه کم اسمتو بردم
اگه کم غصت رو خوردم تا الان برات نمردم

اگه از عشق میگم ندارم به غیر تو منظوری
به تو وابسته شدم منو امتحان نکن با دوری

آقا قبول دارم گناه کارم منو ببخش
اگه قبول داری دوست دارم منو ببخش

اربابم یا اباعبدالله اربابم یا اباعبدالله

منو ببخش بویی از وفا نبردم
نمک سفره تو بردم ولی آبروتو بردم

اومدم توبه کنم همیشه که بد نبودم آقا
عاشقت بودم و هی نوکری بلد نبودم آقا

آقا قبول دارم غلت کردم منو ببخش
بیا یه کاری کن که برگردم منو ببخش

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی