مداحی سوزناک دیر رسیدم من با نوای حاج محمود کریمی

نوحه و روضه سوزناک دیر رسیدم من با نوای حاج محمود کریمی با تنظیم دیجیتال

به سمت گودال از خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود دیر رسیدم من 
سر تو دعوا بود ناله کشیدم من
سر تو رو بردند دیر رسیدم من 

 

متن نوحه دیر رسیدم من

به سمت گودال از خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود دیر رسیدم من 
سر تو دعوا بود ناله کشیدم من
سر تو رو بردند دیر رسیدم من 
 به سمت گودال از خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود دیر رسیدم من 
 سر تو دعوا بود ناله کشیدم من
سر تو رو بردند دیر رسیدم من آخ
به سمت گودال از خیمه دویدم من 

شمر جلوتر بود دیر رسیدم من
سر تو دعوا بود ناله کشیدم من
سر تو رو بردند دیر رسیدم من
عزیز خواهر غریب مادر
عزیز خواهر غریب مادر
عزیز خواهر غریب مادر
 به سمت گودال از خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود دیر رسیدم من
سر تو دعوا بود ناله کشیدم من

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی