مداحی استودیویی

مداحی آروم آروم پر می گیرم تو خیالم تا کربلا سید امیر حسینی

مداحی استودیویی آروم آروم پر می گیرم تو خیالم تا کربلا با صدای سید امیر حسینی 

شب های دلتنگی | خیال حرم | کربلایی سید امیر حسینی

آروم آروم پر می گیرم تو خیالم تا کربلا
مثل بارون جاری میشم روی چشم ایوون طلا

 

متن نوحه آروم آروم پر می گیرم تو خیالم تا کربلا

آروم آروم پر می گیرم تو خیالم تا کربلا
مثل بارون جاری میشم روی چشم ایوون طلا
ای رفیق من پاره پاره تن شاه بی کفن
پای لنگم تو رو می خواد ای پناه من
تکیه گاه من دلبخواه من دل تنگم تورو می خواد
ای رفیق من ای رفیق من ای رفیق من
دلم تنگه دلم خونه دلم بی تو پریشونه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی