کد پیشواز عشقم مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز عشقم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول عشقم مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 97580

دانلود

دلتنگتم باز دوباره و پرپر زدم از وقتی رفتی عشقم آره عشقم
از بس بهت گفتم عشقم جز تو دنیا فهمید تو عشقمی عشقم آره عشقم

عاشق شدم بیشتر از قبل دلتنگتم دل نکن از من عشقم عشقم
عشقم به موندن بدون تو عادت نکردم عادتم شده عشقت عشقم

 

کد پیشواز همراه اول عشقم مهدی احمدوند آره بگو دوست دارم آره

کد آوای انتظار همراه اول: 97581

دانلود

همه جا تاریکه از وقتی رفتی برگرد نمیدونم چجوری دل با دوریت سر کرد
سر تو دنیا انگار با دل من لج کرد تو که رفتی همه چی بد شد دوباره برگرد

آره بگو دوست دارم آره بگو هستی حال شب و روزم گریه داره بگو هستی
داره دل من تنگ میشه آره بگو هستی آرامش من بی تو آزاره بگو هستی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی